Veelgestelde verzekeringsvragen | Arnhems Assurantiebedrijf

Om de website van Arnhems Assurantie Bedrijf goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent. Ga verder

Toon menu
Veelgestelde verzekeringsvragen

Veelgestelde vragen

 

Waarom kan ik niet inloggen in mijn Digitale Polismap?

Controleer uw gebruikersnaam en/of wachtwoord. Bij het kopiëren/plakken heeft u misschien een  extra spatie mee gekopieerd. Hierdoor is het niet mogelijk om in te loggen. De gebruikersnaam en/of wachtwoord moeten exact kloppen.

 

Waarom werken de toegezonden inloggegevens niet?

Heeft u misschien tussentijds zelf het wachtwoord gewijzigd? In verband met privacy kunnen wij uw zelf ingestelde wachtwoord niet inzien.

U kunt onder het inlogscherm op ‘inloggegevens vergeten’ klikken. Stel vervolgens uw wachtwoord opnieuw in. Lukt het nog niet om in te loggen?

Vraag hier een nieuw wachtwoord aan.

 

Waarom krijg ik een foutmelding in mijn Digitale Polismap?

De Digitale Polismap werkt op dit moment alleen optimaal met het programma Internet Explorer. Andere programma’s kunnen foutmeldingen genereren. Heeft u Internet Explorer 10? Zet dan de compatibiliteitsmodus aan voor een juiste weergave. Dit doet u als volgt:

 

1) Druk op de linker Alt knop op het toetsenbord
2) Ga naar Extra > instellingen voor de compatibiliteitsweergave
3) Voeg de website digitale-polismap.nl aan de lijst voor compatibiliteitsweergave

 

Waarom lukt het niet om bestanden te openen?

Om bestanden onder ‘mijn verzekeringen’  te kunnen inzien, dient u te beschikken over het programma Acrobat Reader. Is dit programma nog niet geïnstalleerd op uw computer? Installeer het programma Acrobat Reader met behulp van deze veilige link: http://get.adobe.com/nl/reader/

 

Ik heb een verzekering aangevraagd maar deze staat nog op offerte in mijn polismap,

ben ik wel verzekerd?

Uw verzekering zal op actief komen te staan wanneer de polisbescheiden zijn ontvangen. In de tussentijd geldt er een voorlopige dekking,

u bent goed verzekerd!

 

Staat uw vraag er niet bij?

Neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

 

 

Log in op uw Digitale Polismap.